BEN JE NIET TEVREDEN?

 

Bij Betnation streven wij ernaar om je ten alle tijden een onvergetelijke gokervaring te bieden. Onze goed getrainde, professionele en 24/7 beschikbare klantenservice probeert haar steentje hier aan bij te dragen door snel en adequaat te reageren op al je vragen. Als je ergens mee zit, raden wij je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken of zij het probleem direct voor je kunnen oplossen

 

 

EEN KLACHT INDIENEN?

 

Heb je via onze klantenservice geen geschikte oplossing kunnen vinden voor je probleem? Dan kan je alsnog een klacht indienen via [email protected]Omdat wij jou zo goed mogelijk willen helpen om het probleem op te lossen, is het belangrijk is dat je minimaal de volgende informatie verstrekt;

 

☻  Je email-adres.

  Je voor- en achternaam.

  De datum en volledige omschrijving van de klacht.

  Het bewijs (denk aan screenshots).

 

 

HOE WERKT HET?

 

Zodra wij je klacht ontvangen hebben en in behandeling zullen nemen, ontvang je binnen 72 uur een bevestiging per e-mail. Klachten worden bij Betnation altijd zeer serieus genomen en worden daarom binnen de wettelijke termijn van uiterlijk acht weken afgehandeld.

In moeilijke gevallen, waarbij we afhankelijk zijn van een reactie van derden, kan de afhandeling van de klacht langer duren. In deze uitzonderlijke situatie word je altijd op de hoogte gebracht van eventuele vertraging.

 

 

WANNEER NEMEN WIJ EEN KLACHT NIET IN BEHANDELING?

 

Betnation behoudt het recht een klacht niet in behandeling te nemen wanneer deze al eerder ingediend en afgehandeld is of wanneer er geen feitelijke bevindingen zijn vastgesteld die logischerwijs resulteren in het uitvoeren van de klachtenprocedure. Klachten die betrekking hebben op gebeurtenissen die langer dan 6 maanden geleden gebeurd zijn, kunnen wij niet meer in behandeling nemen. In al deze gevallen wordt je hier uiterlijk binnen 1 week over geïnformeerd.

 

BEN JE NIET TEVREDEN?
 

Bij Betnation streven wij ernaar om je ten alle tijden een onvergetelijke gokervaring te bieden. Onze goed getrainde, professionele en 24/7 beschikbare klantenservice probeert haar steentje hier aan bij te dragen door snel en adequaat te reageren op al je vragen. Als je ergens mee zit, raden wij je aan om eerst contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken of zij het probleem direct voor je kunnen oplossen

 

 

EEN KLACHT INDIENEN?

 

Heb je via onze klantenservice geen geschikte oplossing kunnen vinden voor je probleem? Dan kan je alsnog een klacht indienen via [email protected]Omdat wij jou zo goed mogelijk willen helpen om het probleem op te lossen, is het belangrijk is dat je minimaal de volgende informatie verstrekt;

 

☻  Je email-adres.

  Je voor- en achternaam.

  De datum en volledige omschrijving van de klacht.

  Het bewijs (denk aan screenshots).

 

 

HOE WERKT HET?

 

Zodra wij je klacht ontvangen hebben en in behandeling zullen nemen, ontvang je binnen 72 uur een bevestiging per e-mail. Klachten worden bij Betnation altijd zeer serieus genomen en worden daarom binnen de wettelijke termijn van uiterlijk acht weken afgehandeld.

In moeilijke gevallen, waarbij we afhankelijk zijn van een reactie van derden, kan de afhandeling van de klacht langer duren. In deze uitzonderlijke situatie word je altijd op de hoogte gebracht van eventuele vertraging.

 

 

WANNEER NEMEN WIJ EEN KLACHT NIET IN BEHANDELING?

 

Betnation behoudt het recht een klacht niet in behandeling te nemen wanneer deze al eerder ingediend en afgehandeld is of wanneer er geen feitelijke bevindingen zijn vastgesteld die logischerwijs resulteren in het uitvoeren van de klachtenprocedure. Klachten die betrekking hebben op gebeurtenissen die langer dan 6 maanden geleden gebeurd zijn, kunnen wij niet meer in behandeling nemen. In al deze gevallen wordt je hier uiterlijk binnen 1 week over geïnformeerd.