FAQ

Uiteraard! In je account kun je je spelacitviteit altijd terugvinden. Ga hiervoor in je profiel naar 'Mijn Account', daarna naar 'Spelgeschiedenis'. Hier kun je je spelactiviteit per dag, week, maand en jaar volgen en downloaden.

Bij de spelregels kun je vaak het 'Return To Player' (RTP) percentage terugvinden. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is. Het percentage zal worden berekend over een groot aantal spelrondes en is hierdoor dus niet per spel toepasbaar.

Als je een spel aanklikt, zul je in het spel en/of de spelregels de minimale inzetvereisten terugzien. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is.

Belangrijk om te vermelden dat wanneer je hebt ingezet het niet meer mogelijk is om deze te annuleren.

Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daar kun je de spelregels ook terugvinden. Ook is er vaak een menu aanwezig waar extra informatie over het spel te vinden is.

Het kan altijd gebeuren dat een spel vastloopt en dit is uiteraard niet prettig! Allereerst raden wij je daarom aan om het spel af te sluiten. Het sluiten van de browser waar je je in bevindt, is vaak ook een goede optie. Het wissen van de Cache en Cookies is vaak de oplossende factor! Dit kun je doen bij de instellingen van je browser. Probeer ook van browser te wisselen om te kijken of je hierdoor een betere spelervaring ervaart. Het is gebleken dat je voor de beste spelervaring gebruik kunt maken van Google Chrome.

 

Mocht het probleem daarmee nog niet opgelost zijn, neem dan contact op met onze agents! Wij willen je vragen om hierbij ook gelijk de bijbehorende foutcode en een screenshot mee te sturen. Zo kunnen wij je sneller voorzien van een gepaste oplossing!

Op het moment dat je verbinding wordt verbroken, zal je laatste inzet nog gespeeld worden. Wanneer je Black Jack speelt, zal je het spel automatisch uitspelen zonder je inzet te verhogen. Als de dealer 'Bust' of een lagere waarde heeft, win je alsnog gewoon die ronde. Hierbij zal de winst ook uiteraard aan je saldo worden toegevoegd!

Slechts enkele minuten! Na het invullen van je gegevens ontvang je een mail met daarin een link. Na het openen van deze link zijn jouw gegevens bevestigd en kun je direct gebruik maken van ons diverse aanbod.

Je kunt vanaf 18 jaar jezelf registreren bij Betnation. Vanaf 24 jaar kun je gebruik maken van onze beloningen, bijvoorbeeld cashback. Registreer je nu. 

Je hebt een geldig legitimatiebewijs (ID, rijbewijs of paspoort) nodig en een Nederlandse bankrekening.

Wanneer je tijdens het registratieproces ergens vastloopt, krijg je hier op dat moment ook een melding van. Wanneer dit het geval is, horen wij het uiteraard graag van je zodat we je verder kunnen helpen.

Als je probeert in te loggen met je iDIN-gegevens kan het voorkomen dat hij een foutmelding geeft bij je IBAN of andere gegevens. Dit is waarschijnlijk het geval omdat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens van je bank. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op zodat één van onze agents dit handmatig voor je kan aanpassen.

iDIN is een dienst die door de banken ontwikkeld is. Je kunt met iDIN veilig en op dezelfde manier inloggen bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Je maakt hierbij namelijk gebruik van je veilige en vertrouwde inlogmethode van je bank.

Je kunt je rekeninggegevens altijd op een later moment wijzigen. Onze agents zullen je hierbij helpen, aangezien je dit niet zelf kunt doen. Het is hierbij van belang dat de nieuwe rekening op jouw naam staat. Nadat je met je nieuwe rekeningnummer een bedrag hebt gestort op je Betnation-account, kunnen onze agents dit wijzigen naar de hoofdrekening van je account. Daarna zullen de uitbetalingen op dit rekeningnummer worden voldaan.

Het is niet mogelijk om een tweede account aan te maken. Wij controleren dit met je ID-gegevens. Wanneer je dit toch doet, zal dat dan ook leiden tot het blokkeren van je account, het bevriezen van je tegoeden en het vervallen van speelwinsten gedurende deze periode.

Het is mogelijk dat je niet kunt inloggen. Dit kan één van de volgende redenen hebben:

 

Wanneer er meerdere malen een verkeerd wachtwoord wordt ingevuld, zullen wij het account vanwege veiligheidsredenen 15 minuten blokkeren.

 De browser die je gebruikt, is verouderd en/of je cookie instellingen staan verkeerd.

Je staat aangemeld in het CRUKS-systeem.

Je hebt zelfuitsluiting aangevraagd.

Je hebt je account gedeactiveerd.

Mocht het een andere reden betreffen, willen we je vragen om contact op te nemen met onze agents zodat we je van meer informatie kunnen voorzien

Druk bij het inlogscherm op “Wachtwoord vergeten” en vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd. Vervolgens ontvang je van ons een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Wanneer je het e-mail adres bent vergeten waarmee je bent geregistreerd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zijn wettelijk verplicht om al onze spelers te verifiëren. In Nederland is het illegaal om onder de 18 jaar te gokken. Daarnaast zijn wij verplicht om te controleren of je niet geregistreerd staat in het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). Dit is een lijst met spelers die een speelpauze nemen.

Ga naar ''Mijn Account'' en druk op “Speler details”. Hier staat een overzicht van je gegevens. Je kunt niet alle gegevens zelf wijzigen, waaronder je rekeningnummer. Mocht er iets niet kloppen aan je gegevens en je kunt deze zelf niet wijzigen, neem dan contact op met onze agents.

Wanneer je bent ingelogd op je account, ga dan vervolgens naar “Mijn Account” en druk op “Speler details”. Hier kun je aangeven dat je geen interesse hebt in onze promotie en nieuwsberichten. Mocht dit niet lukken, neem dan zeker contact op met onze agents.

Het is niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Het is alleen mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren voor 1, 7 of 30 dagen. Ga hiervoor naar "Mijn Account"en navigeer dan naar "Zelfuitsluiting". Als je voor een langere periode je account wilt blokkeren of helemaal wilt verwijderen, neem dan contact op met onze agents. 

Het is mogelijk om geld op je account te storten door middel van de volgende mogelijkheden: 

 

 iDEAL;

Creditcard (Visa/Mastercard)

 

Ga naar ''Mijn account'' en druk op “Limieten”. Hier kun je je limiet aanpassen. Wanneer je voor het eerst een limiet instelt of verlaagd, zal dit per direct ingaan. Wanneer je de limiet verhoogd, zal dit na zeven dagen ingaan.

Wij accepteren alleen betalingen vanuit rekeningen die op naam staan van de speler zelf. Wanneer er vanaf een andere rekening een storting wordt gedaan, is het goed om te weten dat deze niet wordt opgenomen in ons systeem. Dit bedrag ontvang je via Adyen binnen enkele dagen op je rekening teruggestort. Wanneer je wel een storting hebt gedaan via je eigen rekening, neem dan contact op met onze agents.

Het is niet mogelijk om met andere valuta dan de euro te spelen. Daarbij is het alleen mogelijk om met het Nederlandse rekeningnummer waarmee je bent ingeschreven geld te storten.

Het is vanzelfsprekend erg vervelend als er te veel geld van je rekening wordt afgeschreven. Vaak zal je eigen bank dit binnen een dag corrigeren. Wanneer dit het geval is, raden wij je aan om met ons contact op te nemen.

Het is niet mogelijk om met een ander rekeningnummer, dan het door jou geregistreerde rekeningnummer, geld te storten.

Ga naar ''Mijn account'', navigeer naar "Bankwezen" en druk hierbij op “Opname”. Hier kun je een verzoek indienen om vanuit je account geld op te nemen. Dit verzoek zal door ons systeem gecontroleerd worden en bij goedkeuring wordt dit direct naar je rekening verzonden. Bij automatische opnames neemt dit ongeveer 10 minuten in belslag.

 

Wij doen alleen betalingen naar een rekeningnummer wat aan het account gekoppeld is. Wanneer wij het verzoek goedgekeurd hebben, zal er een mail verzonden worden dat de betaling onderweg is. Wanneer je de betaling ontvangt kan afhangen wanneer de betaling is verstuurd en wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen geen transacties in het weekend.

De limieten per opname zijn bij ons als volgt:

 

 Het minimum bedrag bedraagt: €20,-

 Het maximum bedraagt: €25.000,-

 

Je kunt alleen geld opnemen met een rekening die op naam staat van de accounthouder.

De hoeveelheid geld die je kunt storten, ligt aan de limieten die je hebt ingesteld bij het aanmaken van je account. Per storting zijn de limieten als volgt:

 

 Het minimum bedrag bedraagt: €10,-

 Het maximum bedrag bedraagt: €10.000,- 

 

Je kunt alleen geld storten met een rekening die op naam staat van de accounthouder.

Wanneer wij het geld verstuurd hebben, zal er een mail verstuurd worden dat de betaling ook daadwerkelijk is verzonden. Wanneer je de betaling precies ontvangt, hangt het ervan af wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen namelijk in het weekend geen transacties.

 

Je kunt de status van je opname bekijken bij “Mijn Account” onder "Bankwezen". Vervolgens klik je op “Wachtende Opnames” en daar vind je alle wachtende opnames. Mocht je de mail al van ons hebben ontvangen en na een paar dagen nog geen geld op je rekening retour hebben, willen wij je vragen om met ons contact op te nemen.

Tijdens het aanmelden kun je verschillende limieten instellen, zoals de stortingslimiet, de sessielimiet en een balanslimiet. Aan het einde van dit artikel kun je vinden hoe je de limieten in kunt stellen in je account.

 

Stortingslimiet: Je kunt een maximaal bedrag instellen waarbij jij je comfortabel voelt om mee te spelen. Dit bedrag kun je storten in de door jou zelf aangegeven periode (dag, week of maand). Stortingen van de laatste maand tellen ook mee. Dankzij dit stortingslimiet kun je voorkomen dat je meer stort dan nodig is. Voorbeeld: Wanneer je een limiet hebt ingesteld van €100 per dag, dan is het niet mogelijk om €150 te storten.

 

Sessielimiet: Met een sessielimiet kun je de tijd instellen dat je dagelijks ingelogd kan zijn bij Betnation. Wanneer je sessielimiet is verstreken, word je automatisch uitgelogd en kun je pas de volgende dag weer inloggen. Voorbeeld: Je sessielimiet staat op maximaal 2 uur per dag. Dan is het niet mogelijk om langer dan deze 2 uur te spelen per dag.

 

Balanslimiet: Door middel van een balanslimiet kan je je maximale balans, oftewel saldo, instellen en beperken. Wanneer je maximale saldo overschreden wordt, zal dit moeten worden teruggestort op jouw bankrekening voordat je verder kunt spelen. Voorbeeld: Wanneer je balanslimiet op €50 ingesteld staat en je wint €500, kun je pas verder spelen wanneer je €450 hebt overgemaakt naar je bankrekening.

Het is mogelijk om bovenstaande limieten in je account aan te passen. Ga naar ‘Mijn Account’ → ‘Limieten’ → Kies bv. ‘Stortingslimiet’. Voor zowel stortingslimiet als sessielimiet kun je een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:

 

 Dagelijks

 Wekelijks

 Maandelijks

 

Per limiet stel je het gewenste bedrag in. Voilà! Dankzij deze limieten heb je controle over je eigen speelgedrag. Let op: bij het verlagen van een limiet, gaat de wijziging direct in. Bij het verhogen van een limiet, gaat de wijziging na 7 dagen in.

Wij vinden het belangrijk dat gokken een leuke bezigheid blijft. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen om het leuk te houden:

 

Controle van identiteit en leeftijd wanneer een speler zich registreert.

Spelers tussen 18 en 24 jaar kunnen niet meedoen aan ons Cashback programma of andere beloningen.

Voor spelers tussen 18 en 24 jaar geldt een lager limiet op stortingen, sessies en balans.

Elke speler moet bij registratie een stortings-, sessie- en balanslimiet instellen.

Bij een verlaging van een limiet gaat de wijziging per direct in. Bij verhoging van een limiet gaat de wijziging pas na 7 dagen in. 

Wij bieden een transparante speelomgeving met real-time terugkoppeling over je speelsessies.

Speelgedrag van spelers wordt continue gemonitord en wanneer nodig geëscaleerd als er kans is op verhoogd risico.

Wij staan 24/7 voor je klaar.

Voorkom te veel en te lang gokken door middel van de volgende tips:

 

Bepaal vooraf met hoeveel geld je kunt en wilt spelen.

Zorg dat je alleen gokt met geld waar je budget voor hebt. Leen geen geld om te gokken.

Zeg geen afspraken met anderen af om te kunnen gokken.

Bedenk dat je op lange termijn altijd verliest.

Maak je winst? Pak je winst en speel niet verder.

Probeer verlies niet terug te winnen.

Gok niet onder invloed van alcohol en drugs.

Maak geen geheim van gokken.

 

Als je wilt stoppen met gokken, maar lukt dit niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Of neem een kijkje op onze Verantwoord Spelen Pagina.

Het is mogelijk om een time-out in je account in te stellen. Op deze manier voorkom je dat je inlogt op Betnation. Ga naar ‘Mijn Account’ en druk vervolgens op ‘Time-out’. Je kunt een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:

 

 1 dag

☻ 7 dagen

☻ 30 dagen

 

Voorbeeld: Wanneer je 7 dagen niet wilt gokken bij Betnation, stel je het limiet in voor 7 dagen en kun je pas weer inloggen als deze 7 dagen verstreken zijn. 

 

Een Time-out kun je niet ongedaan maken. Je kunt pas weer spelen als de Time-out periode verstreken is. Bij een time-out heb je wel toegang tot je Betnation-account, echter kun je niet spelen. De periode van een langdurige uitsluiting (CRUKS) kun je wijzigen wanneer de eerste 6 maanden van je inschrijving verstreken zijn. Wil je je inschrijving bij CRUKS opzeggen? Zie https://cruksregister.nl/informatie 

Heb je het gokken niet meer onder controle? Registreer jezelf dan in CRUKS, het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen. Zodra je jezelf inschrijft kun je direct minimaal 6 maanden niet meer gokken op Nederlandse goksites, in Nederlandse speelhallen en speelcasino's. Alle Nederlandse speelhallen, speelcasino's en online gokbedrijven met een vergunning zijn aangesloten bij CRUKS. Een gokbedrijf moet elke speler controleren. Sta je ingeschreven in CRUKS? Dan zal een gokbedrijf je weigeren als speler. Je speel pauze stopt automatisch als de aangegeven pauze periode verstreken is. CRUKS verwijdert na deze periode al je gegevens. Je kunt jezelf inschrijven voor minimaal 6 maanden tot maximaal 99 jaar. Ga naar CRUKS voor meer informatie.

CHAT MET ONS

Heb je een andere vraag? Start via het vraagteken rechtsboven een live chat met onze agents.

MAIL ONS

Via: [email protected] betnation.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur je mail te beantwoorden.

BEL ONS

Neem telefonisch contact op via: 0297 799 502. Onze agents beantwoorden dag en nacht je vragen.

 

 

CHAT MET ONS

Heb je een andere vraag? Open dan een live chat met onze klantenservice. Dit doe je snel en eenvoudig via het vraagteken bovenaan de website.

E-MAIL ONS

Mail je liever? Mail dan naar [email protected] Onze Nederlandstalige agents streven ernaar om je binnen 24 uur te beantwoorden.

BEL ONS

Heb je een vraag die niet beantwoord kan worden via e-mail of chat? Neem dan telefonisch contact op met onze agents via telefoonnummer: 0297 799 502.

 

 

FAQ

Uiteraard! In je account kun je je spelacitviteit altijd terugvinden. Ga hiervoor in je profiel naar 'Mijn Account', daarna naar 'Spelgeschiedenis'. Hier kun je je spelactiviteit per dag, week, maand en jaar volgen en downloaden.

Bij de spelregels kun je vaak het 'Return To Player' (RTP) percentage terugvinden. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is. Het percentage zal worden berekend over een groot aantal spelrondes en is hierdoor dus niet per spel toepasbaar.

Als je een spel aanklikt, zul je in het spel en/of de spelregels de minimale inzetvereisten terugzien. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is.

Belangrijk om te vermelden dat wanneer je hebt ingezet het niet meer mogelijk is om deze te annuleren.

Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daar kun je de spelregels ook terugvinden. Ook is er vaak een menu aanwezig waar extra informatie over het spel te vinden is.

Het kan altijd gebeuren dat een spel vastloopt en dit is uiteraard niet prettig! Allereerst raden wij je daarom aan om het spel af te sluiten. Het sluiten van de browser waar je je in bevindt, is vaak ook een goede optie. Het wissen van de Cache en Cookies is vaak de oplossende factor! Dit kun je doen bij de instellingen van je browser. Probeer ook van browser te wisselen om te kijken of je hierdoor een betere spelervaring ervaart. Het is gebleken dat je voor de beste spelervaring gebruik kunt maken van Google Chrome.

 

Mocht het probleem daarmee nog niet opgelost zijn, neem dan contact op met onze agents! Wij willen je vragen om hierbij ook gelijk de bijbehorende foutcode en een screenshot mee te sturen. Zo kunnen wij je sneller voorzien van een gepaste oplossing!

Op het moment dat je verbinding wordt verbroken, zal je laatste inzet nog gespeeld worden. Wanneer je Black Jack speelt, zal je het spel automatisch uitspelen zonder je inzet te verhogen. Als de dealer 'Bust' of een lagere waarde heeft, win je alsnog gewoon die ronde. Hierbij zal de winst ook uiteraard aan je saldo worden toegevoegd!

Slechts enkele minuten! Na het invullen van je gegevens ontvang je een mail met daarin een link. Na het openen van deze link zijn jouw gegevens bevestigd en kun je direct gebruik maken van ons diverse aanbod.

Je kunt vanaf 18 jaar jezelf registreren bij Betnation. Vanaf 24 jaar kun je gebruik maken van onze beloningen, bijvoorbeeld cashback. Registreer je nu. 

Je hebt een geldig legitimatiebewijs (ID, rijbewijs of paspoort) nodig en een Nederlandse bankrekening.

Wanneer je tijdens het registratieproces ergens vastloopt, krijg je hier op dat moment ook een melding van. Wanneer dit het geval is, horen wij het uiteraard graag van je zodat we je verder kunnen helpen.

Als je probeert in te loggen met je iDIN-gegevens kan het voorkomen dat hij een foutmelding geeft bij je IBAN of andere gegevens. Dit is waarschijnlijk het geval omdat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens van je bank. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op zodat één van onze agents dit handmatig voor je kan aanpassen.

iDIN is een dienst die door de banken ontwikkeld is. Je kunt met iDIN veilig en op dezelfde manier inloggen bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Je maakt hierbij namelijk gebruik van je veilige en vertrouwde inlogmethode van je bank.

Je kunt je rekeninggegevens altijd op een later moment wijzigen. Onze agents zullen je hierbij helpen, aangezien je dit niet zelf kunt doen. Het is hierbij van belang dat de nieuwe rekening op jouw naam staat. Nadat je met je nieuwe rekeningnummer een bedrag hebt gestort op je Betnation-account, kunnen onze agents dit wijzigen naar de hoofdrekening van je account. Daarna zullen de uitbetalingen op dit rekeningnummer worden voldaan.

Het is niet mogelijk om een tweede account aan te maken. Wij controleren dit met je ID-gegevens. Wanneer je dit toch doet, zal dat dan ook leiden tot het blokkeren van je account, het bevriezen van je tegoeden en het vervallen van speelwinsten gedurende deze periode.

Het is mogelijk dat je niet kunt inloggen. Dit kan één van de volgende redenen hebben:

 

Wanneer er meerdere malen een verkeerd wachtwoord wordt ingevuld, zullen wij het account vanwege veiligheidsredenen 15 minuten blokkeren.

 De browser die je gebruikt, is verouderd en/of je cookie instellingen staan verkeerd.

Je staat aangemeld in het CRUKS-systeem.

Je hebt zelfuitsluiting aangevraagd.

Je hebt je account gedeactiveerd.

Mocht het een andere reden betreffen, willen we je vragen om contact op te nemen met onze agents zodat we je van meer informatie kunnen voorzien

Druk bij het inlogscherm op “Wachtwoord vergeten” en vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd. Vervolgens ontvang je van ons een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Wanneer je het e-mail adres bent vergeten waarmee je bent geregistreerd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij zijn wettelijk verplicht om al onze spelers te verifiëren. In Nederland is het illegaal om onder de 18 jaar te gokken. Daarnaast zijn wij verplicht om te controleren of je niet geregistreerd staat in het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). Dit is een lijst met spelers die een speelpauze nemen.

Ga naar ''Mijn Account'' en druk op “Speler details”. Hier staat een overzicht van je gegevens. Je kunt niet alle gegevens zelf wijzigen, waaronder je rekeningnummer. Mocht er iets niet kloppen aan je gegevens en je kunt deze zelf niet wijzigen, neem dan contact op met onze agents.

Wanneer je bent ingelogd op je account, ga dan vervolgens naar “Mijn Account” en druk op “Speler details”. Hier kun je aangeven dat je geen interesse hebt in onze promotie en nieuwsberichten. Mocht dit niet lukken, neem dan zeker contact op met onze agents.

Het is niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Het is alleen mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren voor 1, 7 of 30 dagen. Ga hiervoor naar "Mijn Account"en navigeer dan naar "Zelfuitsluiting". Als je voor een langere periode je account wilt blokkeren of helemaal wilt verwijderen, neem dan contact op met onze agents. 

Het is mogelijk om geld op je account te storten door middel van de volgende mogelijkheden: 

 

 iDEAL;

Creditcard (Visa/Mastercard)

 

Ga naar ''Mijn account'' en druk op “Limieten”. Hier kun je je limiet aanpassen. Wanneer je voor het eerst een limiet instelt of verlaagd, zal dit per direct ingaan. Wanneer je de limiet verhoogd, zal dit na zeven dagen ingaan.

Wij accepteren alleen betalingen vanuit rekeningen die op naam staan van de speler zelf. Wanneer er vanaf een andere rekening een storting wordt gedaan, is het goed om te weten dat deze niet wordt opgenomen in ons systeem. Dit bedrag ontvang je via Adyen binnen enkele dagen op je rekening teruggestort. Wanneer je wel een storting hebt gedaan via je eigen rekening, neem dan contact op met onze agents.

Het is niet mogelijk om met andere valuta dan de euro te spelen. Daarbij is het alleen mogelijk om met het Nederlandse rekeningnummer waarmee je bent ingeschreven geld te storten.

Het is vanzelfsprekend erg vervelend als er te veel geld van je rekening wordt afgeschreven. Vaak zal je eigen bank dit binnen een dag corrigeren. Wanneer dit het geval is, raden wij je aan om met ons contact op te nemen.

Het is niet mogelijk om met een ander rekeningnummer, dan het door jou geregistreerde rekeningnummer, geld te storten.

Ga naar ''Mijn account'', navigeer naar "Bankwezen" en druk hierbij op “Opname”. Hier kun je een verzoek indienen om vanuit je account geld op te nemen. Dit verzoek zal door ons systeem gecontroleerd worden en bij goedkeuring wordt dit direct naar je rekening verzonden. Bij automatische opnames neemt dit ongeveer 10 minuten in belslag.

 

Wij doen alleen betalingen naar een rekeningnummer wat aan het account gekoppeld is. Wanneer wij het verzoek goedgekeurd hebben, zal er een mail verzonden worden dat de betaling onderweg is. Wanneer je de betaling ontvangt kan afhangen wanneer de betaling is verstuurd en wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen geen transacties in het weekend.

De limieten per opname zijn bij ons als volgt:

 

 Het minimum bedrag bedraagt: €20,-

 Het maximum bedraagt: €25.000,-

 

Je kunt alleen geld opnemen met een rekening die op naam staat van de accounthouder.

De hoeveelheid geld die je kunt storten, ligt aan de limieten die je hebt ingesteld bij het aanmaken van je account. Per storting zijn de limieten als volgt:

 

 Het minimum bedrag bedraagt: €10,-

 Het maximum bedrag bedraagt: €10.000,- 

 

Je kunt alleen geld storten met een rekening die op naam staat van de accounthouder.

Wanneer wij het geld verstuurd hebben, zal er een mail verstuurd worden dat de betaling ook daadwerkelijk is verzonden. Wanneer je de betaling precies ontvangt, hangt het ervan af wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen namelijk in het weekend geen transacties.

 

Je kunt de status van je opname bekijken bij “Mijn Account” onder "Bankwezen". Vervolgens klik je op “Wachtende Opnames” en daar vind je alle wachtende opnames. Mocht je de mail al van ons hebben ontvangen en na een paar dagen nog geen geld op je rekening retour hebben, willen wij je vragen om met ons contact op te nemen.

Tijdens het aanmelden kun je verschillende limieten instellen, zoals de stortingslimiet, de sessielimiet en een balanslimiet. Aan het einde van dit artikel kun je vinden hoe je de limieten in kunt stellen in je account.

 

Stortingslimiet: Je kunt een maximaal bedrag instellen waarbij jij je comfortabel voelt om mee te spelen. Dit bedrag kun je storten in de door jou zelf aangegeven periode (dag, week of maand). Stortingen van de laatste maand tellen ook mee. Dankzij dit stortingslimiet kun je voorkomen dat je meer stort dan nodig is. Voorbeeld: Wanneer je een limiet hebt ingesteld van €100 per dag, dan is het niet mogelijk om €150 te storten.

 

Sessielimiet: Met een sessielimiet kun je de tijd instellen dat je dagelijks ingelogd kan zijn bij Betnation. Wanneer je sessielimiet is verstreken, word je automatisch uitgelogd en kun je pas de volgende dag weer inloggen. Voorbeeld: Je sessielimiet staat op maximaal 2 uur per dag. Dan is het niet mogelijk om langer dan deze 2 uur te spelen per dag.

 

Balanslimiet: Door middel van een balanslimiet kan je je maximale balans, oftewel saldo, instellen en beperken. Wanneer je maximale saldo overschreden wordt, zal dit moeten worden teruggestort op jouw bankrekening voordat je verder kunt spelen. Voorbeeld: Wanneer je balanslimiet op €50 ingesteld staat en je wint €500, kun je pas verder spelen wanneer je €450 hebt overgemaakt naar je bankrekening.

Het is mogelijk om bovenstaande limieten in je account aan te passen. Ga naar ‘Mijn Account’ → ‘Limieten’ → Kies bv. ‘Stortingslimiet’. Voor zowel stortingslimiet als sessielimiet kun je een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:

 

 Dagelijks

 Wekelijks

 Maandelijks

 

Per limiet stel je het gewenste bedrag in. Voilà! Dankzij deze limieten heb je controle over je eigen speelgedrag. Let op: bij het verlagen van een limiet, gaat de wijziging direct in. Bij het verhogen van een limiet, gaat de wijziging na 7 dagen in.

Wij vinden het belangrijk dat gokken een leuke bezigheid blijft. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen om het leuk te houden:

 

Controle van identiteit en leeftijd wanneer een speler zich registreert.

Spelers tussen 18 en 24 jaar kunnen niet meedoen aan ons Cashback programma of andere beloningen.

Voor spelers tussen 18 en 24 jaar geldt een lager limiet op stortingen, sessies en balans.

Elke speler moet bij registratie een stortings-, sessie- en balanslimiet instellen.

Bij een verlaging van een limiet gaat de wijziging per direct in. Bij verhoging van een limiet gaat de wijziging pas na 7 dagen in. 

Wij bieden een transparante speelomgeving met real-time terugkoppeling over je speelsessies.

Speelgedrag van spelers wordt continue gemonitord en wanneer nodig geëscaleerd als er kans is op verhoogd risico.

Wij staan 24/7 voor je klaar.

Voorkom te veel en te lang gokken door middel van de volgende tips:

 

Bepaal vooraf met hoeveel geld je kunt en wilt spelen.

Zorg dat je alleen gokt met geld waar je budget voor hebt. Leen geen geld om te gokken.

Zeg geen afspraken met anderen af om te kunnen gokken.

Bedenk dat je op lange termijn altijd verliest.

Maak je winst? Pak je winst en speel niet verder.

Probeer verlies niet terug te winnen.

Gok niet onder invloed van alcohol en drugs.

Maak geen geheim van gokken.

 

Als je wilt stoppen met gokken, maar lukt dit niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Of neem een kijkje op onze Verantwoord Spelen Pagina.

Het is mogelijk om een time-out in je account in te stellen. Op deze manier voorkom je dat je inlogt op Betnation. Ga naar ‘Mijn Account’ en druk vervolgens op ‘Time-out’. Je kunt een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:

 

 1 dag

☻ 7 dagen

☻ 30 dagen

 

Voorbeeld: Wanneer je 7 dagen niet wilt gokken bij Betnation, stel je het limiet in voor 7 dagen en kun je pas weer inloggen als deze 7 dagen verstreken zijn. 

 

Een Time-out kun je niet ongedaan maken. Je kunt pas weer spelen als de Time-out periode verstreken is. Bij een time-out heb je wel toegang tot je Betnation-account, echter kun je niet spelen. De periode van een langdurige uitsluiting (CRUKS) kun je wijzigen wanneer de eerste 6 maanden van je inschrijving verstreken zijn. Wil je je inschrijving bij CRUKS opzeggen? Zie https://cruksregister.nl/informatie 

Heb je het gokken niet meer onder controle? Registreer jezelf dan in CRUKS, het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen. Zodra je jezelf inschrijft kun je direct minimaal 6 maanden niet meer gokken op Nederlandse goksites, in Nederlandse speelhallen en speelcasino's. Alle Nederlandse speelhallen, speelcasino's en online gokbedrijven met een vergunning zijn aangesloten bij CRUKS. Een gokbedrijf moet elke speler controleren. Sta je ingeschreven in CRUKS? Dan zal een gokbedrijf je weigeren als speler. Je speel pauze stopt automatisch als de aangegeven pauze periode verstreken is. CRUKS verwijdert na deze periode al je gegevens. Je kunt jezelf inschrijven voor minimaal 6 maanden tot maximaal 99 jaar. Ga naar CRUKS voor meer informatie.