
FAQ
Uiteraard is het mogelijk om je activiteit terug te vinden. Ga hiervoor in je profiel naar 'Mijn Account', navigeer vervolgens naar 'Spelgeschiedenis'. Hier kun je je spelactiviteit per dag, week, maand en jaar volgen en daarnaast ook downloaden.
Het 'Return To Player' (RTP) percentage geeft aan hoeveel van de inzet van spelers op lange termijn wordt terugbetaald door een gokautomaat of casinospel. Bij Betnation vind je de RTP op de thumbnail van elk spel. Ook kan je de RTP terugvinden bij de spelregels, wanneer je een spel opent, verschijnt vaak een 'i' of '?' icoon met extra informatie. RTP wordt berekend over een groot aantal spelrondes en is dus geen garantie voor individuele spelrondes.
Als je een spel aanklikt, zul je in het spel en/of de spelregels de minimale inzetvereisten terugzien. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is.
Belangrijk om te vermelden dat wanneer je hebt ingezet het niet meer mogelijk is om deze te annuleren.
Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daar kun je de spelregels ook terugvinden. Ook is er vaak een menu aanwezig waar extra informatie over het spel te vinden is.
Het kan altijd gebeuren dat een spel vastloopt en dit is uiteraard niet prettig! Allereerst raden wij je daarom aan om het spel af te sluiten. Het sluiten van de browser waar je je in bevindt, is vaak ook een goede optie. Het wissen van de Cache en Cookies is vaak de oplossende factor! Dit kun je doen bij de instellingen van je browser. Probeer ook van browser te wisselen om te kijken of je hierdoor een betere ervaring hebt. Het is gebleken dat je voor de beste ervaring gebruik kunt maken van Google Chrome.
Mocht het probleem daarmee nog niet opgelost zijn, neem dan contact op met onze agents! Wij willen je vragen om hierbij ook gelijk de bijbehorende foutcode en een screenshot mee te sturen. Zo kunnen wij je sneller voorzien van een gepaste oplossing!
RNG (Random Number Generator) is een technologie die zorgt voor willekeurige en eerlijke spelresultaten. Dit garandeert dat elke uitkomst volledig op toeval gebaseerd is en niet gemanipuleerd kan worden. Voor meer vragen over kansbepaling en andere spelgeralateerde onderwerpen is ons klantenservice-team 24/7 bereikbaar via chat, e-mail en telefoon.
Op het moment dat je verbinding wordt verbroken, zal je laatste inzet nog gespeeld worden. Wanneer je Black Jack speelt, zal je het spel automatisch uitspelen zonder je inzet te verhogen. Als de dealer 'Bust' of een lagere waarde heeft, win je alsnog gewoon die ronde. Hierbij zal de winst ook uiteraard aan je saldo worden toegevoegd!
Slechts enkele minuten! Na het invullen van je gegevens ontvang je een mail met daarin een link. Na het openen van deze link zijn jouw gegevens bevestigd en kun je direct gebruik maken van ons diverse aanbod.
Je kunt vanaf 18 jaar jezelf registreren bij Betnation. Vanaf 24 jaar kun je gebruik maken van onze beloningen, bijvoorbeeld Stortingsbonussen en Toernooien. Registreer je nu.
Je hebt een geldig Nederlands legitimatiebewijs (ID, rijbewijs, paspoort of verblijfsvergunning) en bankrekening nodig.
Als je probeert in te loggen met je iDIN-gegevens kan het voorkomen dat hij een foutmelding geeft bij je IBAN of andere gegevens. Dit is waarschijnlijk het geval omdat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens van je bank. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op zodat één van onze agents dit handmatig voor je kan aanpassen.
iDIN is een dienst die door de banken ontwikkeld is. Je kunt met iDIN veilig en op dezelfde manier inloggen bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Je maakt hierbij namelijk gebruik van een veilige en vertrouwde inlogmethode van je bank.
Je kunt je rekeninggegevens altijd op een later moment wijzigen. Onze agents zullen je hierbij helpen, aangezien je dit niet zelf kunt doen. Het is hierbij van belang dat de nieuwe rekening op jouw naam staat. Nadat je met je nieuwe rekeningnummer een bedrag hebt gestort op je Betnation-account, kunnen onze agents dit wijzigen naar de hoofdrekening van je account. Daarna zullen de uitbetalingen op dit rekeningnummer worden voldaan.
Het is niet mogelijk om een tweede account aan te maken. Wij controleren dit met je ID-gegevens. Wanneer je dit toch doet, zal dat dan ook leiden tot het blokkeren van je account, het bevriezen van je tegoeden en het vervallen van winst gedurende deze periode.
Het is mogelijk dat je niet kunt inloggen. Dit kan één van de volgende redenen hebben:
☻ Wanneer er meerdere malen een verkeerd wachtwoord wordt ingevuld, zullen wij het account vanwege veiligheidsredenen 15 minuten blokkeren.
☻ De browser die je gebruikt, is verouderd en/of je cookie instellingen staan verkeerd.
☻ Je staat aangemeld in het CRUKS-systeem.
☻ Je hebt zelfuitsluiting aangevraagd.
☻ Je hebt je account gedeactiveerd.
☻ Mocht het een andere reden betreffen, willen we je vragen om contact op te nemen met onze agents zodat we je van meer informatie kunnen voorzien
Druk bij het inlogscherm op 'Wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd. Vervolgens ontvang je van ons een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Wanneer je het e-mailadres bent vergeten waarmee je bent geregistreerd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn wettelijk verplicht om al onze spelers te verifiëren. In Nederland is het illegaal om onder de 18 jaar te gokken. Daarnaast zijn wij verplicht om te controleren of je niet geregistreerd staat in het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). Dit is een lijst met spelers die een speelpauze nemen.
Ga naar ''Mijn Account'' en druk op “Speler details”. Hier staat een overzicht van je gegevens. Je kunt niet alle gegevens zelf wijzigen, waaronder je rekeningnummer. Mocht er iets niet kloppen aan je gegevens en je kunt deze zelf niet wijzigen, neem dan contact op met onze agents.
Wanneer je bent ingelogd op je account, ga dan vervolgens naar “Mijn Account” en druk op “Speler details”. Hier kun je aangeven dat je geen interesse hebt in onze promoties en nieuwsberichten. Mocht dit niet lukken, neem dan zeker contact op met onze agents.
Het is niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Het is alleen mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren voor 1, 7 of 30 dagen. Ga hiervoor naar 'Mijn Account' en navigeer vervolgens naar 'Zelfuitsluiting'. Als je voor een langere periode je account wilt blokkeren of helemaal wilt verwijderen, neem hiervoor contact op met onze agents.
Bij Betnation staan onze agents 24/7 voor je klaar. Voor alle vragen en/of opmerkingen kun je per telefoon (0297-799502), chat en e-mail ([email protected]) contact met ons opnemen. Wij zullen je altijd zo snel mogelijk proberen te helpen. Het kan ook voorkomen dat wij, om uiteenlopende redenen, juist contact met jou opnemen. Wij zien graag dat je onze medewerkers behandelt zoals je zelf ook behandeld zou willen worden. Op die manier kunnen we je zo efficiënt mogelijk helpen en met je mee denken.
Het is mogelijk om geld op je account te storten door middel van de volgende mogelijkheden:
☻ iDEAL;
☻ Creditcard (Visa/Mastercard)
Ga naar ''Mijn account'' en druk op “Limieten”. Hier kun je je limiet aanpassen. Wanneer je voor het eerst een limiet instelt of verlaagd, zal dit per direct ingaan. Wanneer je de limiet verhoogd, zal dit na zeven dagen ingaan.
Wij accepteren alleen betalingen vanuit rekeningen die op naam staan van de speler zelf. Wanneer er vanaf een andere rekening een storting wordt gedaan, is het goed om te weten dat deze niet wordt opgenomen in ons systeem. Dit bedrag ontvang je via Adyen binnen enkele dagen op je rekening teruggestort. Wanneer je wel een storting hebt gedaan via je eigen rekening, neem dan contact op met onze agents.
Het is niet mogelijk om met andere valuta dan de euro te gokken. Daarbij is het alleen mogelijk om met het Nederlandse rekeningnummer waarmee je bent ingeschreven geld te storten.
Het is vanzelfsprekend erg vervelend als er te veel geld van je rekening wordt afgeschreven. Vaak zal je eigen bank dit binnen een dag corrigeren. Wanneer niet dit het geval is, raden wij je aan om met ons contact op te nemen.
Het is niet mogelijk om met een ander rekeningnummer, dan het door jou geregistreerde rekeningnummer, geld te storten.
Ga naar 'Mijn account', navigeer naar "Bankwezen" en daarna naar 'Opname. Hier kun je een verzoek indienen om vanuit je account geld op te nemen. Dit verzoek zal door ons systeem gecontroleerd worden en bij goedkeuring wordt dit direct naar je rekening verzonden. Bij automatische opnames neemt dit ongeveer 10 minuten in beslag.
Wij doen alleen betalingen naar een rekeningnummer wat aan het account gekoppeld is. Wanneer wij het verzoek goedgekeurd hebben, zal er een mail verzonden worden dat de betaling onderweg is. Wanneer je de betaling ontvangt, kan afhangen wanneer de betaling is verstuurd en wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen geen transacties in het weekend.
De limieten per opname zijn bij ons als volgt:
☻ Het minimum bedrag bedraagt: €0,01
☻ Het maximum bedraagt: €25.000,-
Je kunt alleen geld opnemen met een rekening die op naam staat van de accounthouder.
De hoeveelheid geld die je kunt storten, ligt aan de limieten die je hebt ingesteld bij het aanmaken van je account. Per storting zijn de limieten als volgt:
☻ Het minimum bedrag bedraagt: €10,-
☻ Het maximum bedrag bedraagt: €5.000,-
Je kunt alleen geld storten met een rekening die op naam staat van de accounthouder.
Wanneer wij het geld verstuurd hebben, zal er een mail verstuurd worden dat de betaling ook daadwerkelijk is verzonden. Wanneer je de betaling precies ontvangt, hangt het ervan af wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen namelijk in het weekend geen transacties.
Je kunt de status van je opname bekijken bij “Mijn Account” onder "Bankwezen". Vervolgens klik je op “Wachtende Opnames” en daar vind je alle wachtende opnames. Mocht je de mail al van ons hebben ontvangen en na een paar dagen nog geen geld op je rekening retour hebben, willen wij je vragen om met ons contact op te nemen.
We zorgen voor een spelersaccount waarmee je met een gerust hart kan gokken terwijl je je uitgaven onder controle houdt.
Wij vinden het belangrijk dat gokken een leuke bezigheid blijft. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen om het leuk te houden:
● Controle van identiteit en leeftijd wanneer iemand zich registreert.
● Mensen tussen 18 en 24 jaar kunnen niet meedoen aan onze beloningen.
● Voor mensen tussen 18 en 24 jaar geldt een lager limiet op stortingen, sessies en balans.
● Iedereen moet bij registratie een stortings-, sessie- en balanslimiet instellen.
● Bij een verlaging van een limiet gaat de wijziging per direct in. Bij verhoging van een limiet gaat de wijziging pas na 7 dagen in.
● Wij bieden een transparante omgeving met real-time terugkoppeling over je sessies.
● Gokgedrag wordt continu gemonitord en wanneer nodig geëscaleerd als er kans is op verhoogd risico.
● Wij staan 24/7 voor je klaar.
Tijdens het aanmelden kun je verschillende limieten instellen, zoals een stortingslimiet, een sessielimiet en een balanslimiet. Aan het einde van dit artikel kun je vinden hoe je de limieten in kunt stellen in je account.
Stortingslimiet: Je kunt een maximaal bedrag instellen waarbij jij je comfortabel voelt om mee te gokken. Dit bedrag kun je storten in de door jou zelf aangegeven periode (dag, week of maand). Stortingen van de laatste maand tellen ook mee. Dankzij je stortingslimiet kun je voorkomen dat je meer stort dan nodig is. Voorbeeld: Wanneer je een limiet hebt ingesteld van €100 per dag, dan is het niet mogelijk om €150 te storten.
Sessielimiet: Met een sessielimiet kun je de tijd instellen dat je dagelijks bij Betnation ingelogd kunt zijn. Wanneer je sessielimiet is verstreken, wordt je automatisch uitgelogd en kun je de volgende dag pas weer inloggen. Voorbeeld: je sessielimiet staat op maximaal twee uur per dag. Hierbij is het niet mogelijk om langer dan deze twee uur per dag te gokken.
Balanslimiet: Door middel van een balanslimiet kan je je maximale balans, oftewel saldo, instellen en beperken. Wanneer je maximale saldo overschreden wordt, zal dit moeten worden teruggestort op jouw bankrekening voordat je verder kunt gokken. Voorbeeld: wanneer je balanslimiet op €50 ingesteld staat en je wint €500, kun je pas verder gokken wanneer je €450 hebt overgemaakt naar je bankrekening.
Het is mogelijk om bovenstaande limieten in je account aan te passen. Ga naar'Mijn account' → 'Verantwoord Gokken' → 'Limieten' → Kies bv. ‘Stortingslimiet’. Voor zowel stortingslimiet als sessielimiet kun je een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:
● Dagelijks
● Wekelijks
● Maandelijks
Per limiet stel je het gewenste bedrag in. Voilà! Dankzij deze limieten heb je controle over je eigen gokgedrag. Let op: bij het verlagen van een limiet, gaat de wijziging direct in. Bij het verhogen van een limiet, gaat de wijziging na 7 dagen in.
Voorkom te veel en te lang gokken door middel van de volgende tips:
● Bepaal vooraf met hoeveel geld je kunt en wilt gokken.
● Zorg dat je alleen gokt met geld waar je budget voor hebt. Leen geen geld om te gokken.
● Zeg geen afspraken met anderen af om te kunnen gokken.
● Bedenk dat je op lange termijn altijd verliest.
● Maak je winst? Pak je winst en gok niet verder.
● Probeer verlies niet terug te winnen.
● Gok niet onder invloed van alcohol en drugs.
● Maak geen geheim van gokken.
Als je wilt stoppen met gokken, maar lukt dit niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Of neem een kijkje op onze Verantwoord Gokken Pagina.
Het is mogelijk om een time-out in je account in te stellen. Op deze manier voorkom je dat je inlogt op Betnation. Ga naar ‘Mijn Account’ en druk vervolgens op ‘Time-out’. Je kunt een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:
● 1 dag
● 7 dagen
● 30 dagen
Voorbeeld: Wanneer je 7 dagen niet wilt gokken bij Betnation, stel je het limiet in voor 7 dagen en kun je pas weer inloggen als deze 7 dagen verstreken zijn.
Een Time-out kun je niet ongedaan maken. Je kunt pas weer gokken als de Time-out periode verstreken is. Bij een time-out heb je wel toegang tot je Betnation-account, echter kun je niet gokken. De periode van een langdurige uitsluiting (CRUKS) kun je wijzigen wanneer de eerste 6 maanden van je inschrijving verstreken zijn. Wil je je inschrijving bij CRUKS opzeggen? Zie https://cruksregister.nl/informatie
Heb je het gokken niet meer onder controle? Registreer jezelf dan in CRUKS, het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen. Zodra je jezelf inschrijft kun je direct minimaal 6 maanden niet meer gokken op Nederlandse goksites, in Nederlandse speelhallen en casino's. Alle Nederlandse speelhallen, casino's en online gokbedrijven met een vergunning zijn aangesloten bij CRUKS. Een gokbedrijf moet iedereen controleren. Sta je ingeschreven in CRUKS? Dan zal een gokbedrijf je weigeren. Je pauze stopt automatisch als de aangegeven pauze periode verstreken is. CRUKS verwijdert na deze periode al je gegevens. Je kunt jezelf inschrijven voor minimaal 6 maanden tot maximaal 99 jaar. Ga naar CRUKS voor meer informatie.
Vanaf 1 oktober is een zogeheten netto stortingslimiet op je account van toepassing. Dit is een limiet die wordt berekend op basis van succesvolle stortingen – succesvolle opnames in een kalendermaand.
Voor volwassenen (24+) is dit een bedrag van €700 en voor jongvolwassenen (18-24) €300. Wanneer deze limiet bereikt is, kun je voor de rest van de maand niet meer storten. Een verhoging van de netto stortingslimiet is mogelijk, mits je een betaalbaarheidscheck uitvoert. Mocht je een lager netto stortingslimiet willen instellen dan kun je dit altijd via onze klantenservice aanvragen.
Een betaalbaarheidscheck is een berekening die wordt gedaan op basis van je maandsalaris of andere inkomsten. Bij de berekening wordt ervan uitgegaan dat 30% hiervan als recreatief budget te besteden is.
Omdat wij de check zo makkelijk en veilig mogelijk voor je willen maken, werken wij samen met Kreditz. De betaalbaarheidscheck is te vinden in je account onder;
Mijn account > Gegevenscontrole > Betaalbaarheidscheck
Hier kun je inloggen met je bankgegevens en in minder dan een minuut de benodigde informatie op een veilige manier met ons delen. Alle informatie die je aan ons verstrekt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor deze betaalbaarheidscheck.
Ga naar: Mijn account -> Gegevenscontrole -> Betaalbaarheidscheck, om deze eenvoudig uit te voeren binnen je spelersaccount of klik hier.
Onze gebruiksvriendelijke tool begeleidt je door het registratie / verificatieproces en helpt je om eenvoudig je uitgaven te beheren.
Je limieten worden afgestemd op jouw persoonlijke situatie, zodat je altijd binnen je verantwoorde budget blijft.
Betnation gebruikt een gecertificeerde open banking tool, Kreditz, om je limieten automatisch te berekenen en in te stellen. Jouw gegevens zijn veilig en worden niet gedeeld met derden..
Zodra je de betaalbaarheidscheck hebt afgerond, kun je de netto stortingslimiet terugvinden in je account onder;
Mijn account > Verantwoord gokken > Limieten
Een stortingslimiet bepaalt hoeveel je maximaal kunt storten per dag, per week of per kalender maand.
Een netto stortingslimiet is het maximale bedrag dat je kan storten na het verrekenen van eventuele winsten en verliezen. Dit betekent dat het nog te besteden bedrag kan veranderen op basis van jouw financiële activiteit op je account.
Voor volwassenen (24+) is dit standaard een bedrag van €700 en voor jongvolwassenen (18-24) €300. Wanneer dit limiet bereikt is, kun je voor de rest van de maand niet meer storten. Een verhoging van de netto stortingslimiet is mogelijk. Mocht je een lagere netto stortingslimiet willen instellen dan kun je dit altijd via onze klantenservice aanvragen.
Je stortingslimiet is zichtbaar in je account onder Verantwoord gokken > Limieten > Netto stortingslimiet
Je kan je netto stortingslimiet altijd verlagen door contact op te nemen met de klantenservice. Om je stortingslimiet te verhogen dien je een betaalbaarheidscheck te doen en/of een bewijs van inkomen (loonstrook, bankafschrift) te delen via de chat of per e-mail naar [email protected]
Ja, dit is een standaard afkoelperiode, deze kan niet worden verkort.
- Het is mogelijk een hoger bedrag aan te vragen. Je zult dan middels een pop-up worden doorgeleid naar onze klantenservice, zij helpen je verder.
Het is mogelijk een hoger bedrag aan te vragen. Je zult dan middels een pop-up worden doorgeleid naar onze klantenservice, zij helpen je verder.
Indien je meer te besteden hebt dan de standaard limiet toestaat, kun je eenvoudig een verzoek indienen om je limiet te verhogen. Dankzij ons snelle en geautomatiseerde proces ontvang je binnen enkele seconden inzicht in jouw nieuwe maximale stortingslimiet. Zo passen jouw uitgaven altijd binnen je verantwoordelijk besteedbare budget. Doe de betaalbaarheidscheck hier, of stuur je bewijs van inkomen naar [email protected]
Indien je meer te besteden hebt dan de standaard limiet toestaat, kun je eenvoudig een verzoek indienen om je limiet te verhogen. Dankzij ons snelle en geautomatiseerde proces ontvang je binnen enkele seconden inzicht in jouw nieuwe maximale stortingslimiet. Zo passen jouw uitgaven altijd binnen je verantwoordelijk besteedbare budget. Doe de betaalbaarheidscheck hier, of stuur je bewijs van inkomen naar [email protected]
Een weddenschap wordt geplaatst tussen 2 partijen: de persoon die wedt en de bookmaker. De bookmaker is de partij die de weddenschap aanbiedt. Je kunt kiezen waarop je wilt wedden en hoeveel je wilt inzetten. Als je wint, ontvang je het ingezette bedrag en een vooraf bepaald bedrag op basis van de odds.
Bij live wedden, ook wel bekend als in-play wedden, kun je tijdens de wedstrijd je weddenschap plaatsen.
Ja, er zijn altijd risico's verbonden aan gokken. Gok alleen met geld dat je kunt missen. Wil je meer informatie of hulp bij verantwoord gokken? Bekijk dan onze pagina over verantwoord gokken.
Bij 2-way en 3-way wedden, wed je op een markt met twee of drie mogelijke uitkomsten. 3-way wedden verschilt van 2-way wedden omdat het de gelijkstand omvat.
Bij 2-way wedden kun je wedden op een specifieke uitkomst die boven of onder een vastgesteld aantal ligt, je selecteert 'Ja' of 'Nee' om op te wedden.
Bij 3-way wedden kun je wedden op een specifieke uitkomst die boven of onder een vastgesteld aantal ligt, of je kiest 'Exact' om te wedden op de exacte uitkomst. Je kunt ook wedden op een van de selecties om te winnen of het evenement te laten eindigen in een 'Gelijkspel'.
Als de prijs verandert tussen het toevoegen van een weddenschap aan een wedstrookje en de gebruiker die probeert de weddenschap te plaatsen, zullen de odds in het wedstrookje veranderen en moet de gebruiker bevestigen dat ze tevreden zijn met de nieuwe odds voordat ze de weddenschap plaatsen.
Met Bet Builder kun je meerdere verschillende selecties combineren voor dezelfde voetbalwedstrijd. Selecteer de wedstrijd waarop je wilt wedden en klik op Bet Builder. Kies welke aanvullende aspecten je wilt wedden, zoals specifieke aspecten voor spelers, het aantal doelpunten of of je denkt dat beide teams zullen scoren.
Cash Out geeft je meer controle over je weddenschappen en biedt je de mogelijkheid om een terugbetaling te ontvangen voordat een evenement is afgelopen. Wanneer deze functie beschikbaar is, kun je een weddenschap volledig of gedeeltelijk ‘uitcashen’. Bij het gedeeltelijk uitcashen laat je een deel van je inzet staan om door te lopen.
We proberen altijd je winsten zo snel mogelijk bij te schrijven op je account. Voor live wedstrijden gebeurt dit zodra de uitkomst bekend is en voor pre-match wedstrijden zodra we een officiële uitslag hebben.
Als het team of de speler uitvalt voordat de wedstrijd is begonnen, wordt de weddenschap terugbetaald. Als de wedstrijd niet kan worden voltooid, worden weddenschappen afgehandeld volgens de regels van die sport.
Een Free Bet is een gratis weddenschap. Het houdt een bepaald bonusbedrag in waarmee jij als speler kunt inzetten. Aan een Free Bet kunnen bepaalde voorwaarden zitten.
Bij een combinatieweddenschap worden meerdere weddenschappen gecombineerd op één wedstrookje; alle weddenschappen moeten winnen voordat de combinatieweddenschap wordt uitbetaald. Elke odd die je toevoegt aan het wedstrookje vermenigvuldigt de huidige odd. Als je bijvoorbeeld twee selecties kiest met een odd van 2.00, zal de totale odd van de combinatie 4.00 zijn. Als je nog een selectie toevoegt met bijvoorbeeld een odd van 1.50, zal de odd stijgen naar 6.00 (2.00x2.00x1.50).
De odds geven de waarschijnlijkheid van een voorspelde gebeurtenis aan. Naarmate de waarschijnlijkheid van deze gebeurtenis verandert door verschillende factoren, veranderen ook de odds.
Dit hangt natuurlijk af van veel factoren, maar er zijn cijfers die laten zien hoeveel je kunt winnen als je wedt. Met decimale odds gaat het om hoeveel je terugkrijgt, inclusief je inzet.
Weddenschap Team A wint Gelijkspel Team B wint Decimaal 1.8 4.33 3.6 Uitbetaling bij €100 €180 (€80 winst) €433 (€333 winst) €360 (€260 winst)
De minimale inzet op elke markt is €0,10. Maximale inzetten variëren per evenement en zijn ter beoordeling van de Operator. Het maximale bedrag dat door een klant kan worden gewonnen (Maximale Dagelijkse Uitbetaling) in een periode van 24 uur is €100.000.
Alle voetbalweddenschappen worden afgewikkeld op basis van het resultaat na 90 minuten spelen, tenzij anders vermeld.
Prijsverhogingsmarkten zijn markten die aan wedders worden aangeboden met een gunstigere prijs (odds) dan normaal.
Oddsverhogingen zijn verhogingen die kunnen worden toegepast op een weddenschap op een specifieke selectie, met vaste verhoogde odds.
Winstverhogingen zijn verhogingen die kunnen worden toegepast op een weddenschap, waardoor de potentiële winst van een weddenschap wordt verhoogd met een vastgestelde vermenigvuldiger.
FAQ
Uiteraard is het mogelijk om je activiteit terug te vinden. Ga hiervoor in je profiel naar 'Mijn Account', navigeer vervolgens naar 'Spelgeschiedenis'. Hier kun je je spelactiviteit per dag, week, maand en jaar volgen en daarnaast ook downloaden.
Het 'Return To Player' (RTP) percentage geeft aan hoeveel van de inzet van spelers op lange termijn wordt terugbetaald door een gokautomaat of casinospel. Bij Betnation vind je de RTP op de thumbnail van elk spel. Ook kan je de RTP terugvinden bij de spelregels, wanneer je een spel opent, verschijnt vaak een 'i' of '?' icoon met extra informatie. RTP wordt berekend over een groot aantal spelrondes en is dus geen garantie voor individuele spelrondes.
Als je een spel aanklikt, zul je in het spel en/of de spelregels de minimale inzetvereisten terugzien. Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daarnaast is er vaak een menu waar extra informatie over het spel te vinden is.
Belangrijk om te vermelden dat wanneer je hebt ingezet het niet meer mogelijk is om deze te annuleren.
Op het moment dat je een spel opent, zal er in de meeste gevallen een 'i' of '?' icoon verschijnen. Daar kun je de spelregels ook terugvinden. Ook is er vaak een menu aanwezig waar extra informatie over het spel te vinden is.
Het kan altijd gebeuren dat een spel vastloopt en dit is uiteraard niet prettig! Allereerst raden wij je daarom aan om het spel af te sluiten. Het sluiten van de browser waar je je in bevindt, is vaak ook een goede optie. Het wissen van de Cache en Cookies is vaak de oplossende factor! Dit kun je doen bij de instellingen van je browser. Probeer ook van browser te wisselen om te kijken of je hierdoor een betere ervaring hebt. Het is gebleken dat je voor de beste ervaring gebruik kunt maken van Google Chrome.
Mocht het probleem daarmee nog niet opgelost zijn, neem dan contact op met onze agents! Wij willen je vragen om hierbij ook gelijk de bijbehorende foutcode en een screenshot mee te sturen. Zo kunnen wij je sneller voorzien van een gepaste oplossing!
RNG (Random Number Generator) is een technologie die zorgt voor willekeurige en eerlijke spelresultaten. Dit garandeert dat elke uitkomst volledig op toeval gebaseerd is en niet gemanipuleerd kan worden. Voor meer vragen over kansbepaling en andere spelgeralateerde onderwerpen is ons klantenservice-team 24/7 bereikbaar via chat, e-mail en telefoon.
Op het moment dat je verbinding wordt verbroken, zal je laatste inzet nog gespeeld worden. Wanneer je Black Jack speelt, zal je het spel automatisch uitspelen zonder je inzet te verhogen. Als de dealer 'Bust' of een lagere waarde heeft, win je alsnog gewoon die ronde. Hierbij zal de winst ook uiteraard aan je saldo worden toegevoegd!
Slechts enkele minuten! Na het invullen van je gegevens ontvang je een mail met daarin een link. Na het openen van deze link zijn jouw gegevens bevestigd en kun je direct gebruik maken van ons diverse aanbod.
Je kunt vanaf 18 jaar jezelf registreren bij Betnation. Vanaf 24 jaar kun je gebruik maken van onze beloningen, bijvoorbeeld Stortingsbonussen en Toernooien. Registreer je nu.
Je hebt een geldig Nederlands legitimatiebewijs (ID, rijbewijs, paspoort of verblijfsvergunning) en bankrekening nodig.
Als je probeert in te loggen met je iDIN-gegevens kan het voorkomen dat hij een foutmelding geeft bij je IBAN of andere gegevens. Dit is waarschijnlijk het geval omdat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens van je bank. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op zodat één van onze agents dit handmatig voor je kan aanpassen.
iDIN is een dienst die door de banken ontwikkeld is. Je kunt met iDIN veilig en op dezelfde manier inloggen bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Je maakt hierbij namelijk gebruik van een veilige en vertrouwde inlogmethode van je bank.
Je kunt je rekeninggegevens altijd op een later moment wijzigen. Onze agents zullen je hierbij helpen, aangezien je dit niet zelf kunt doen. Het is hierbij van belang dat de nieuwe rekening op jouw naam staat. Nadat je met je nieuwe rekeningnummer een bedrag hebt gestort op je Betnation-account, kunnen onze agents dit wijzigen naar de hoofdrekening van je account. Daarna zullen de uitbetalingen op dit rekeningnummer worden voldaan.
Het is niet mogelijk om een tweede account aan te maken. Wij controleren dit met je ID-gegevens. Wanneer je dit toch doet, zal dat dan ook leiden tot het blokkeren van je account, het bevriezen van je tegoeden en het vervallen van winst gedurende deze periode.
Het is mogelijk dat je niet kunt inloggen. Dit kan één van de volgende redenen hebben:
☻ Wanneer er meerdere malen een verkeerd wachtwoord wordt ingevuld, zullen wij het account vanwege veiligheidsredenen 15 minuten blokkeren.
☻ De browser die je gebruikt, is verouderd en/of je cookie instellingen staan verkeerd.
☻ Je staat aangemeld in het CRUKS-systeem.
☻ Je hebt zelfuitsluiting aangevraagd.
☻ Je hebt je account gedeactiveerd.
☻ Mocht het een andere reden betreffen, willen we je vragen om contact op te nemen met onze agents zodat we je van meer informatie kunnen voorzien
Druk bij het inlogscherm op 'Wachtwoord vergeten' en vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd. Vervolgens ontvang je van ons een mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Wanneer je het e-mailadres bent vergeten waarmee je bent geregistreerd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn wettelijk verplicht om al onze spelers te verifiëren. In Nederland is het illegaal om onder de 18 jaar te gokken. Daarnaast zijn wij verplicht om te controleren of je niet geregistreerd staat in het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (CRUKS). Dit is een lijst met spelers die een speelpauze nemen.
Ga naar ''Mijn Account'' en druk op “Speler details”. Hier staat een overzicht van je gegevens. Je kunt niet alle gegevens zelf wijzigen, waaronder je rekeningnummer. Mocht er iets niet kloppen aan je gegevens en je kunt deze zelf niet wijzigen, neem dan contact op met onze agents.
Wanneer je bent ingelogd op je account, ga dan vervolgens naar “Mijn Account” en druk op “Speler details”. Hier kun je aangeven dat je geen interesse hebt in onze promoties en nieuwsberichten. Mocht dit niet lukken, neem dan zeker contact op met onze agents.
Het is niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Het is alleen mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren voor 1, 7 of 30 dagen. Ga hiervoor naar 'Mijn Account' en navigeer vervolgens naar 'Zelfuitsluiting'. Als je voor een langere periode je account wilt blokkeren of helemaal wilt verwijderen, neem hiervoor contact op met onze agents.
Bij Betnation staan onze agents 24/7 voor je klaar. Voor alle vragen en/of opmerkingen kun je per telefoon (0297-799502), chat en e-mail ([email protected]) contact met ons opnemen. Wij zullen je altijd zo snel mogelijk proberen te helpen. Het kan ook voorkomen dat wij, om uiteenlopende redenen, juist contact met jou opnemen. Wij zien graag dat je onze medewerkers behandelt zoals je zelf ook behandeld zou willen worden. Op die manier kunnen we je zo efficiënt mogelijk helpen en met je mee denken.
Het is mogelijk om geld op je account te storten door middel van de volgende mogelijkheden:
☻ iDEAL;
☻ Creditcard (Visa/Mastercard)
Ga naar ''Mijn account'' en druk op “Limieten”. Hier kun je je limiet aanpassen. Wanneer je voor het eerst een limiet instelt of verlaagd, zal dit per direct ingaan. Wanneer je de limiet verhoogd, zal dit na zeven dagen ingaan.
Wij accepteren alleen betalingen vanuit rekeningen die op naam staan van de speler zelf. Wanneer er vanaf een andere rekening een storting wordt gedaan, is het goed om te weten dat deze niet wordt opgenomen in ons systeem. Dit bedrag ontvang je via Adyen binnen enkele dagen op je rekening teruggestort. Wanneer je wel een storting hebt gedaan via je eigen rekening, neem dan contact op met onze agents.
Het is niet mogelijk om met andere valuta dan de euro te gokken. Daarbij is het alleen mogelijk om met het Nederlandse rekeningnummer waarmee je bent ingeschreven geld te storten.
Het is vanzelfsprekend erg vervelend als er te veel geld van je rekening wordt afgeschreven. Vaak zal je eigen bank dit binnen een dag corrigeren. Wanneer niet dit het geval is, raden wij je aan om met ons contact op te nemen.
Het is niet mogelijk om met een ander rekeningnummer, dan het door jou geregistreerde rekeningnummer, geld te storten.
Ga naar 'Mijn account', navigeer naar "Bankwezen" en daarna naar 'Opname. Hier kun je een verzoek indienen om vanuit je account geld op te nemen. Dit verzoek zal door ons systeem gecontroleerd worden en bij goedkeuring wordt dit direct naar je rekening verzonden. Bij automatische opnames neemt dit ongeveer 10 minuten in beslag.
Wij doen alleen betalingen naar een rekeningnummer wat aan het account gekoppeld is. Wanneer wij het verzoek goedgekeurd hebben, zal er een mail verzonden worden dat de betaling onderweg is. Wanneer je de betaling ontvangt, kan afhangen wanneer de betaling is verstuurd en wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen geen transacties in het weekend.
De limieten per opname zijn bij ons als volgt:
☻ Het minimum bedrag bedraagt: €0,01
☻ Het maximum bedraagt: €25.000,-
Je kunt alleen geld opnemen met een rekening die op naam staat van de accounthouder.
De hoeveelheid geld die je kunt storten, ligt aan de limieten die je hebt ingesteld bij het aanmaken van je account. Per storting zijn de limieten als volgt:
☻ Het minimum bedrag bedraagt: €10,-
☻ Het maximum bedrag bedraagt: €5.000,-
Je kunt alleen geld storten met een rekening die op naam staat van de accounthouder.
Wanneer wij het geld verstuurd hebben, zal er een mail verstuurd worden dat de betaling ook daadwerkelijk is verzonden. Wanneer je de betaling precies ontvangt, hangt het ervan af wanneer de bank de transactie verwerkt. Sommige banken doen namelijk in het weekend geen transacties.
Je kunt de status van je opname bekijken bij “Mijn Account” onder "Bankwezen". Vervolgens klik je op “Wachtende Opnames” en daar vind je alle wachtende opnames. Mocht je de mail al van ons hebben ontvangen en na een paar dagen nog geen geld op je rekening retour hebben, willen wij je vragen om met ons contact op te nemen.
We zorgen voor een spelersaccount waarmee je met een gerust hart kan gokken terwijl je je uitgaven onder controle houdt.
Wij vinden het belangrijk dat gokken een leuke bezigheid blijft. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen om het leuk te houden:
● Controle van identiteit en leeftijd wanneer iemand zich registreert.
● Mensen tussen 18 en 24 jaar kunnen niet meedoen aan onze beloningen.
● Voor mensen tussen 18 en 24 jaar geldt een lager limiet op stortingen, sessies en balans.
● Iedereen moet bij registratie een stortings-, sessie- en balanslimiet instellen.
● Bij een verlaging van een limiet gaat de wijziging per direct in. Bij verhoging van een limiet gaat de wijziging pas na 7 dagen in.
● Wij bieden een transparante omgeving met real-time terugkoppeling over je sessies.
● Gokgedrag wordt continu gemonitord en wanneer nodig geëscaleerd als er kans is op verhoogd risico.
● Wij staan 24/7 voor je klaar.
Tijdens het aanmelden kun je verschillende limieten instellen, zoals een stortingslimiet, een sessielimiet en een balanslimiet. Aan het einde van dit artikel kun je vinden hoe je de limieten in kunt stellen in je account.
Stortingslimiet: Je kunt een maximaal bedrag instellen waarbij jij je comfortabel voelt om mee te gokken. Dit bedrag kun je storten in de door jou zelf aangegeven periode (dag, week of maand). Stortingen van de laatste maand tellen ook mee. Dankzij je stortingslimiet kun je voorkomen dat je meer stort dan nodig is. Voorbeeld: Wanneer je een limiet hebt ingesteld van €100 per dag, dan is het niet mogelijk om €150 te storten.
Sessielimiet: Met een sessielimiet kun je de tijd instellen dat je dagelijks bij Betnation ingelogd kunt zijn. Wanneer je sessielimiet is verstreken, wordt je automatisch uitgelogd en kun je de volgende dag pas weer inloggen. Voorbeeld: je sessielimiet staat op maximaal twee uur per dag. Hierbij is het niet mogelijk om langer dan deze twee uur per dag te gokken.
Balanslimiet: Door middel van een balanslimiet kan je je maximale balans, oftewel saldo, instellen en beperken. Wanneer je maximale saldo overschreden wordt, zal dit moeten worden teruggestort op jouw bankrekening voordat je verder kunt gokken. Voorbeeld: wanneer je balanslimiet op €50 ingesteld staat en je wint €500, kun je pas verder gokken wanneer je €450 hebt overgemaakt naar je bankrekening.
Het is mogelijk om bovenstaande limieten in je account aan te passen. Ga naar'Mijn account' → 'Verantwoord Gokken' → 'Limieten' → Kies bv. ‘Stortingslimiet’. Voor zowel stortingslimiet als sessielimiet kun je een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:
● Dagelijks
● Wekelijks
● Maandelijks
Per limiet stel je het gewenste bedrag in. Voilà! Dankzij deze limieten heb je controle over je eigen gokgedrag. Let op: bij het verlagen van een limiet, gaat de wijziging direct in. Bij het verhogen van een limiet, gaat de wijziging na 7 dagen in.
Voorkom te veel en te lang gokken door middel van de volgende tips:
● Bepaal vooraf met hoeveel geld je kunt en wilt gokken.
● Zorg dat je alleen gokt met geld waar je budget voor hebt. Leen geen geld om te gokken.
● Zeg geen afspraken met anderen af om te kunnen gokken.
● Bedenk dat je op lange termijn altijd verliest.
● Maak je winst? Pak je winst en gok niet verder.
● Probeer verlies niet terug te winnen.
● Gok niet onder invloed van alcohol en drugs.
● Maak geen geheim van gokken.
Als je wilt stoppen met gokken, maar lukt dit niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan kijken wij samen naar een passende oplossing. Of neem een kijkje op onze Verantwoord Gokken Pagina.
Het is mogelijk om een time-out in je account in te stellen. Op deze manier voorkom je dat je inlogt op Betnation. Ga naar ‘Mijn Account’ en druk vervolgens op ‘Time-out’. Je kunt een keuze maken uit de volgende mogelijkheden:
● 1 dag
● 7 dagen
● 30 dagen
Voorbeeld: Wanneer je 7 dagen niet wilt gokken bij Betnation, stel je het limiet in voor 7 dagen en kun je pas weer inloggen als deze 7 dagen verstreken zijn.
Een Time-out kun je niet ongedaan maken. Je kunt pas weer gokken als de Time-out periode verstreken is. Bij een time-out heb je wel toegang tot je Betnation-account, echter kun je niet gokken. De periode van een langdurige uitsluiting (CRUKS) kun je wijzigen wanneer de eerste 6 maanden van je inschrijving verstreken zijn. Wil je je inschrijving bij CRUKS opzeggen? Zie https://cruksregister.nl/informatie
Heb je het gokken niet meer onder controle? Registreer jezelf dan in CRUKS, het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen. Zodra je jezelf inschrijft kun je direct minimaal 6 maanden niet meer gokken op Nederlandse goksites, in Nederlandse speelhallen en casino's. Alle Nederlandse speelhallen, casino's en online gokbedrijven met een vergunning zijn aangesloten bij CRUKS. Een gokbedrijf moet iedereen controleren. Sta je ingeschreven in CRUKS? Dan zal een gokbedrijf je weigeren. Je pauze stopt automatisch als de aangegeven pauze periode verstreken is. CRUKS verwijdert na deze periode al je gegevens. Je kunt jezelf inschrijven voor minimaal 6 maanden tot maximaal 99 jaar. Ga naar CRUKS voor meer informatie.
Vanaf 1 oktober is een zogeheten netto stortingslimiet op je account van toepassing. Dit is een limiet die wordt berekend op basis van succesvolle stortingen – succesvolle opnames in een kalendermaand.
Voor volwassenen (24+) is dit een bedrag van €700 en voor jongvolwassenen (18-24) €300. Wanneer deze limiet bereikt is, kun je voor de rest van de maand niet meer storten. Een verhoging van de netto stortingslimiet is mogelijk, mits je een betaalbaarheidscheck uitvoert. Mocht je een lager netto stortingslimiet willen instellen dan kun je dit altijd via onze klantenservice aanvragen.
Een betaalbaarheidscheck is een berekening die wordt gedaan op basis van je maandsalaris of andere inkomsten. Bij de berekening wordt ervan uitgegaan dat 30% hiervan als recreatief budget te besteden is.
Omdat wij de check zo makkelijk en veilig mogelijk voor je willen maken, werken wij samen met Kreditz. De betaalbaarheidscheck is te vinden in je account onder;
Mijn account > Gegevenscontrole > Betaalbaarheidscheck
Hier kun je inloggen met je bankgegevens en in minder dan een minuut de benodigde informatie op een veilige manier met ons delen. Alle informatie die je aan ons verstrekt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor deze betaalbaarheidscheck.
Ga naar: Mijn account -> Gegevenscontrole -> Betaalbaarheidscheck, om deze eenvoudig uit te voeren binnen je spelersaccount of klik hier.
Onze gebruiksvriendelijke tool begeleidt je door het registratie / verificatieproces en helpt je om eenvoudig je uitgaven te beheren.
Je limieten worden afgestemd op jouw persoonlijke situatie, zodat je altijd binnen je verantwoorde budget blijft.
Betnation gebruikt een gecertificeerde open banking tool, Kreditz, om je limieten automatisch te berekenen en in te stellen. Jouw gegevens zijn veilig en worden niet gedeeld met derden..
Zodra je de betaalbaarheidscheck hebt afgerond, kun je de netto stortingslimiet terugvinden in je account onder;
Mijn account > Verantwoord gokken > Limieten
Een stortingslimiet bepaalt hoeveel je maximaal kunt storten per dag, per week of per kalender maand.
Een netto stortingslimiet is het maximale bedrag dat je kan storten na het verrekenen van eventuele winsten en verliezen. Dit betekent dat het nog te besteden bedrag kan veranderen op basis van jouw financiële activiteit op je account.
Voor volwassenen (24+) is dit standaard een bedrag van €700 en voor jongvolwassenen (18-24) €300. Wanneer dit limiet bereikt is, kun je voor de rest van de maand niet meer storten. Een verhoging van de netto stortingslimiet is mogelijk. Mocht je een lagere netto stortingslimiet willen instellen dan kun je dit altijd via onze klantenservice aanvragen.
Je stortingslimiet is zichtbaar in je account onder Verantwoord gokken > Limieten > Netto stortingslimiet
Je kan je netto stortingslimiet altijd verlagen door contact op te nemen met de klantenservice. Om je stortingslimiet te verhogen dien je een betaalbaarheidscheck te doen en/of een bewijs van inkomen (loonstrook, bankafschrift) te delen via de chat of per e-mail naar [email protected]
Ja, dit is een standaard afkoelperiode, deze kan niet worden verkort.
- Het is mogelijk een hoger bedrag aan te vragen. Je zult dan middels een pop-up worden doorgeleid naar onze klantenservice, zij helpen je verder.
Het is mogelijk een hoger bedrag aan te vragen. Je zult dan middels een pop-up worden doorgeleid naar onze klantenservice, zij helpen je verder.
Indien je meer te besteden hebt dan de standaard limiet toestaat, kun je eenvoudig een verzoek indienen om je limiet te verhogen. Dankzij ons snelle en geautomatiseerde proces ontvang je binnen enkele seconden inzicht in jouw nieuwe maximale stortingslimiet. Zo passen jouw uitgaven altijd binnen je verantwoordelijk besteedbare budget. Doe de betaalbaarheidscheck hier, of stuur je bewijs van inkomen naar [email protected]
Indien je meer te besteden hebt dan de standaard limiet toestaat, kun je eenvoudig een verzoek indienen om je limiet te verhogen. Dankzij ons snelle en geautomatiseerde proces ontvang je binnen enkele seconden inzicht in jouw nieuwe maximale stortingslimiet. Zo passen jouw uitgaven altijd binnen je verantwoordelijk besteedbare budget. Doe de betaalbaarheidscheck hier, of stuur je bewijs van inkomen naar [email protected]
Een weddenschap wordt geplaatst tussen 2 partijen: de persoon die wedt en de bookmaker. De bookmaker is de partij die de weddenschap aanbiedt. Je kunt kiezen waarop je wilt wedden en hoeveel je wilt inzetten. Als je wint, ontvang je het ingezette bedrag en een vooraf bepaald bedrag op basis van de odds.
Bij live wedden, ook wel bekend als in-play wedden, kun je tijdens de wedstrijd je weddenschap plaatsen.
Ja, er zijn altijd risico's verbonden aan gokken. Gok alleen met geld dat je kunt missen. Wil je meer informatie of hulp bij verantwoord gokken? Bekijk dan onze pagina over verantwoord gokken.
Bij 2-way en 3-way wedden, wed je op een markt met twee of drie mogelijke uitkomsten. 3-way wedden verschilt van 2-way wedden omdat het de gelijkstand omvat.
Bij 2-way wedden kun je wedden op een specifieke uitkomst die boven of onder een vastgesteld aantal ligt, je selecteert 'Ja' of 'Nee' om op te wedden.
Bij 3-way wedden kun je wedden op een specifieke uitkomst die boven of onder een vastgesteld aantal ligt, of je kiest 'Exact' om te wedden op de exacte uitkomst. Je kunt ook wedden op een van de selecties om te winnen of het evenement te laten eindigen in een 'Gelijkspel'.
Als de prijs verandert tussen het toevoegen van een weddenschap aan een wedstrookje en de gebruiker die probeert de weddenschap te plaatsen, zullen de odds in het wedstrookje veranderen en moet de gebruiker bevestigen dat ze tevreden zijn met de nieuwe odds voordat ze de weddenschap plaatsen.
Met Bet Builder kun je meerdere verschillende selecties combineren voor dezelfde voetbalwedstrijd. Selecteer de wedstrijd waarop je wilt wedden en klik op Bet Builder. Kies welke aanvullende aspecten je wilt wedden, zoals specifieke aspecten voor spelers, het aantal doelpunten of of je denkt dat beide teams zullen scoren.
Cash Out geeft je meer controle over je weddenschappen en biedt je de mogelijkheid om een terugbetaling te ontvangen voordat een evenement is afgelopen. Wanneer deze functie beschikbaar is, kun je een weddenschap volledig of gedeeltelijk ‘uitcashen’. Bij het gedeeltelijk uitcashen laat je een deel van je inzet staan om door te lopen.
We proberen altijd je winsten zo snel mogelijk bij te schrijven op je account. Voor live wedstrijden gebeurt dit zodra de uitkomst bekend is en voor pre-match wedstrijden zodra we een officiële uitslag hebben.
Als het team of de speler uitvalt voordat de wedstrijd is begonnen, wordt de weddenschap terugbetaald. Als de wedstrijd niet kan worden voltooid, worden weddenschappen afgehandeld volgens de regels van die sport.
Een Free Bet is een gratis weddenschap. Het houdt een bepaald bonusbedrag in waarmee jij als speler kunt inzetten. Aan een Free Bet kunnen bepaalde voorwaarden zitten.
Bij een combinatieweddenschap worden meerdere weddenschappen gecombineerd op één wedstrookje; alle weddenschappen moeten winnen voordat de combinatieweddenschap wordt uitbetaald. Elke odd die je toevoegt aan het wedstrookje vermenigvuldigt de huidige odd. Als je bijvoorbeeld twee selecties kiest met een odd van 2.00, zal de totale odd van de combinatie 4.00 zijn. Als je nog een selectie toevoegt met bijvoorbeeld een odd van 1.50, zal de odd stijgen naar 6.00 (2.00x2.00x1.50).
De odds geven de waarschijnlijkheid van een voorspelde gebeurtenis aan. Naarmate de waarschijnlijkheid van deze gebeurtenis verandert door verschillende factoren, veranderen ook de odds.
Dit hangt natuurlijk af van veel factoren, maar er zijn cijfers die laten zien hoeveel je kunt winnen als je wedt. Met decimale odds gaat het om hoeveel je terugkrijgt, inclusief je inzet.
Weddenschap Team A wint Gelijkspel Team B wint Decimaal 1.8 4.33 3.6 Uitbetaling bij €100 €180 (€80 winst) €433 (€333 winst) €360 (€260 winst)
De minimale inzet op elke markt is €0,10. Maximale inzetten variëren per evenement en zijn ter beoordeling van de Operator. Het maximale bedrag dat door een klant kan worden gewonnen (Maximale Dagelijkse Uitbetaling) in een periode van 24 uur is €100.000.
Alle voetbalweddenschappen worden afgewikkeld op basis van het resultaat na 90 minuten spelen, tenzij anders vermeld.
Prijsverhogingsmarkten zijn markten die aan wedders worden aangeboden met een gunstigere prijs (odds) dan normaal.
Oddsverhogingen zijn verhogingen die kunnen worden toegepast op een weddenschap op een specifieke selectie, met vaste verhoogde odds.
Winstverhogingen zijn verhogingen die kunnen worden toegepast op een weddenschap, waardoor de potentiële winst van een weddenschap wordt verhoogd met een vastgestelde vermenigvuldiger.
Top winnaars
- {{ winner.game_name }}{{ winner.name }} wint €{{ winner.amount }}
Top winnaars
- {{ winner.game_name }}{{ winner.name }} wint €{{ winner.amount }}